Oglaševanje

S katerimi vprašanji se srečuje mlada mamica, ko dobi otroka? Največ o tem vedo povedati prav mamice, ki že imajo otroke in strokovnjaki, ki so svoje življenje posvetili delu z mladimi mamicami in njihovimi dojenčki. Praktičnih izkušenj ter številnih koristnih nasvetov o negi in skrbi za novorojenčka ter o življenju z njim, spremembah, ki se dogajajo v ženskah in družini. Revija Dojenček je praktično nadaljevanje revije Nosečnica.

Prednosti oglaševanja v reviji Dojenček:

* 8.000 izvodov za nove mamice;
* prodaja revije v prosti prodaji;
* ugodna cena revije in odlična prodaja preteklih edicij zagotavlja visoko dosegljivost;
* strokovna in zanimiva vsebina s številnimi praktičnimi nasveti zagotavlja dolgo uporabnost;
* dostopna vse leto;

Revija je drugačna od sorodnih revij in pri bralkah ter oglaševalcih zelo dobro sprejeta v preteklosti, saj je uvodno branje vseh mamic, ki bodo ali so povile novorojenčka.

DOJENČEK


CENE OGLASNEGA PROSTORA V REVIJI


2009

 

Notranje strani mere oglasov v mm Cena v €
1/1 stran 178 x 271* 1.529
1/2 strani ležeče 178 x 120 969
1/3 strani pokončno 56 x 245 719
1/3 strani ležeče 178 x 80 719
1/4 strani ležeče 178 x 60 559
1/8 strani ležeče 117 x 40 319
1 cm v stolpcu 56 x 10 39

* oglasni format ene strani v živi rob je 203 x 297 + 5 mm

 

Ovitek mere oglasov v mm Cena v €
2. stran ovitka 203 x 271* 1.799
3. stran ovitka 203 x 271* 1.799
Zadnja stran 203 x 271* 2.090
Oglas na naslovnici 54 x 30 499

* oglasni format za tisk v živi rob je 203 × 297 + 5 mm

 

Posebne storitve, ponudbe Cena v €
Oglas na naslovnici 30 x 50 290
Vlaganje v revijo 0,15/izv.
Slika po izboru na naslovnici 1.529
Sponzorstvo rubrike 990
Dodatek na določeno stran + 30%

Vse cene so brez DDV. Cenik velja od 1. 1. 2009. Za dodatne informacije pokličite na 01 5653416 ali pošljite vaše sporočilo na 01 5653417 ali e-naslov edvard.vrtacnik@otroci.si.

Revija izide 1-krat letno, konec oktobra 2009. Oddaja oglasnega gradiva je najkasneje 15 dni pred izidom.

Edvard Vrtačnik, dir.

Podobné příspěvky: